< Tillbaka
Studieförbundet Vuxenskolan
- Aldrig har så många avdelningar deltagit i ett förändringsarbete.
- Designprogram och kommunikationskoncept har tagits emot väl och används av alla avdelningar.
- Lanseringskampanjen fick stor uppmärksamhet, har delats väldigt flitigt på Facebook och ökade varumärkeskännedomen i målgruppen med över fem procent.
SV:s förnyelseresa 2014-2015:
- Workshop med kommunikationsavdelningen
- Workshop med ledningen
- Workshop med 29 Avdelningschefer
- Ett antal brev till avdelningschefer och avdelningsordföranden
- Internfilm ”Fönyaren”
- Lokala workshops på 31 av 32 avdelningar
- Internfilm med presentation för SV:s kommunikatörer med bra exempel: Systembolaget
- Varumärkesplattform
- Varumärkesbok ”Jag & SV”
- Ny grafisk profil
- Designmanual
- Lanseringskampanj
Studieförbundet Vuxenskolan
Typ av uppdrag: Kommersiella uppdrag
Uppdragsgivare: Studieförbundet Vuxenskolan
Byrå: Mad