< Tillbaka

Studieförbundet Vuxenskolan

  • Aldrig har så många avdelningar deltagit i ett förändringsarbete.
  • Designprogram och kommunikationskoncept har tagits emot väl och används av alla avdelningar.
  • Lanseringskampanjen fick stor uppmärksamhet, har delats väldigt flitigt på Facebook och ökade varumärkeskännedomen i målgruppen med över fem procent.

SV:s förnyelseresa 2014-2015:

  • Workshop med kommunikationsavdelningen
  • Workshop med ledningen
  • Workshop med 29 Avdelningschefer
  • Ett antal brev till avdelningschefer och avdelningsordföranden
  • Internfilm ”Fönyaren”
  • Lokala workshops på 31 av 32 avdelningar
  • Internfilm med presentation för SV:s kommunikatörer med bra exempel: Systembolaget
  • Varumärkesplattform
  • Varumärkesbok ”Jag & SV”
  • Ny grafisk profil
  • Designmanual
  • Lanseringskampanj

Studieförbundet Vuxenskolan

Typ av uppdrag: Kommersiella uppdrag

Uppdragsgivare: Studieförbundet Vuxenskolan

Byrå: Mad


Producerade enheter:

Annonsuppslag
Annons enhet 1
Annons enhet 2

Reklamfilm:


    Stäng